اطلاعیه 24 مرداد 1400

بسمه تعالی
تاریخ : 24/05/1400
((اطلاعیه))
اعضای محترم پروژه همت (برج های نگین آبشار)
با سلام٬
احتراما٬ ضمن عرض تسلیت ایام سوگواری سالار شهیدان امام حسین (ع)٬ بدینوسیله خلاصه ای از پیگیری های بعمل آمده درخصوص موضوع قراردادهای منعقده با جمعی از اعضای محترم پروژه برای عملیات افراز و ... مربوط به قدرالسهم مالکانه برج های احداث شده را بشرح ذیل به سمع و نظر اعضای محترم می رساند:
براساس قراردادهای مذکور بعلت عدم امکان تفکیک٬ تقاضای افراز قدرالسهم مالکانه برابر قوانین و ضوابط از چندین سال پیش به اداره ثبت مربوطه ارائه گردیده.
متاسفانه اداره ثبت علیرغم تقاضای افراز شرکت٬ در یک اقدام غیرمنتظره و با تخلفات قانونی و همدستی با شهرداری منطقه قطعات سهمی شهرداری و تعاونی قدر را افراز کرده و سهم مالکانه برج ها را بصورت مشاع رها نموده که این اقدام با اعتراضات شرکت مواجه گردید و بعلت عدم حصول نتیجه٬ شرکت ناچار شد مراتب را از طریق سیستم حقوقی و قضائی پیگیری نماید که بعد از حدود سه سال دوندگی حقوقی و قضائی با بهره گیری از وکلای مجرب و تلاش های اعضای محترم هیات مدیره و مدیر عامل٬ شرکت توانست صورتجلسات افرازی ناصواب را نقض و ابطال نمائیم. که بعد از صدور رای قطعی مراتب تقاضای افراز مجددا در اواخر سال 1399 به اداره ثبت ارائه شد. از آنجائیکه براساس صورتجلسه افرازی ابطال شده اداره ثبت دو جلد سند ششدانگ برای قطعات شهرداری و تعاونی قدر صادر نموده بود طبق قانون برای انجام افراز مجدد میبایستی سندهای یاد شده نیز از طریق دادگاه مربوطه ابطال گردد چرا که این اقدام بعد از نقض صورتجلسه صدرالاشاره لازمه رسیدن به سند ششدانگ برای عرصه برج های ساخته شده می باشد تا بتوان نسبت به پیگیری های امورات بعدی برای موضوع قرارداد تا رسیدن به نتیجه نهائی اقدام نمود. لذا شرکت بلافاصله دادخواست ابطال سندها را به طرفیت شهرداری و تعاونی قدر تقدیم مقام قضائی نموده و روند پرونده در جریان می باشد که از چگونگی آن به اعضای محترم اطلاع رسانی خواهد شد.
آن چیزی که لازم است اعضای محترم از آن آگاه باشند.
الف) همانطور که اطلاع دارید تعدادی از اعضاء با تحریک افراد انگشت شمار با موضوعات بی فایده بر علیه شرکت شکایت نموده اند که همین موضوع یکی از مواردیست که باعث طولانی شدن پروسه پیگیری ها شده است. اولا: اینکه این تعداد در موضوع قرارداد اعلام شده مشارکت نکرده اند. ثانیا: تعداد دیگر هم ضمن عدم مشارکت سکوت کرده و منتظر نتیجه دعوای مطرح شده می باشند. اما نکته مهم اینکه نتیجه دعوا هر چه که باشد رافع مسئولیت اشخاص مشارکت نکرده در پرداخت هزینه ها نخواهد بود. ضمن اینکه این افراد قطعا با توجه به افزایش هزینه ها میبایستی چندین برابر وجهی را که آن تعداد از اعضاء قبل از گرانی ها پرداخت کرده اند را پرداخت نمایند. ولیکن نکته مهمی که بایستی به آن توجه نمود اینکه اقدامات غیرمنطقی اشخاص یاد شده باعث تضییع حقوق اکثریت اعضاء گردیده و شرعا و قانونا مسئولند و یقینا باید در وقت مقتضی پاسخگوی این مهم نیز باشند.
ب) متاسفانه افراد یاد شده مدام به مسئولین شرکت تهمت و افتراء میزنند و پیگیری های رو به جلو را وارونه جلوه میدهند و با انتشار اخبار و اطلاعات نادرست قصد در تشویش اذهان مالکین را دارند. این افراد که به جهت عدم توفیق در کارهای بی اساس خود ناکام مانده اند در تلاشند بار دیگر با اعلام اخبار و اطلاعات ناصحیح و غیرواقعی موقعیت خود را در انتخابات آتی حفظ نمایند و با هزینه کرد از محلی که اساسا بایستی برای امورات ساختمان هزینه گردد برای اهداف شخص خود بهره برداری نمایند.
پ) مطلب مهم دیگر اینکه افراد مذکور اقدام به تغییراتی اعم از بریدن بادبندها در بعضی از واحدها و تغییرات تاسیساتی و مکانیکی و ... در ساختمان نموده اند و در این راستا هزینه های گزافی را به اعضاء تحمیل نموده اند که قطعا این اقدامات ناصحیح مشکلاتی را در امورات اخذ پایانکار برای اعضاء بوجود خواهد آورد و یقینا بعلت مغایرت با نقشه های مصوب در وقت مقتضی میبایستی اقدامات غیرفنی به وضعیت اولیه بازگردانده شود و این خود صرف نظر از اتلاف وقت حتما با هزینه های قابل توجهی مواجه خواهد بود.      
مطلب مهم و اساسی که نیازمند دقت اعضای محترم پروژه می باشد اینکه با یاری خداوند متعال همانطور که ملاحظه می شود پروسه ساخت و ساز علیرغم سنگ اندازی و کم کاری های بعضی اشخاص مواجه بوده به اتمام رسید و سال هاست اعضای محترم در واحدهای خود سکونت دارند. یقین بدانید شرکت در این مرحله نیز در تلاش است با تمام مشکلات پیش رو همواره پیگیری های لازم را تا رسیدن به نتیجه مطلوب بعمل آورد و در این راستا از هیچگونه اقدام اداری و قانونی دریغ نکرده و نخواهد کرد. البته این مهم در گرو همکاری و همدلی و صبوری شما اعضای محترم خواهد بود. 
                                                                                                                          با احترام
                                                                                                                 شرکت پیشتازان عمران و آبادانی همت


بازدید : 194



مطالب مرتبط
اطلاعیه مورخ 31 مرداد ماه 1400
اطلاعیه مهم مورخ 21 خرداد 99
اطلاعیه مهم شرکت در خصوص اخذ پایانکار پروژه
اطلاعیه 23 آبان ماه 97
اطلاعیه مهرماه 97
اطلاعیه در خصوص دریافت سند واحدها
اطلاعیه در خصوص ایجاد تغییرات در واحدها
اطلاعیه مورخ 7 شهریور 97
اطلاعیه اعلام خاتمه همکاری شرکت پیشتازان عمران و آبادانی همت
اطلاعیه مهم در خصوص سواستفاده احتمالی افرادسودجو

ارسال نظر

کد امنیتی رفرش



طراحی توسط: محمد جواد صلواتی تهرانی