اطلاعیه مورخ 31 مرداد ماه 1400

بسمه تعالی

تاریخ :31/05/1400

اعضای محترم پروژه همت (برج های نگین آبشار)

باسلام،

احتراما، پیرو اطلاعیه مورخه 24/05/1400 درخصوص پیگیری های آن قسمت از اطلاعیه (دادخواست ابطال سندهای صادر شده  برای شهرداری و تعاونی قدر) که از قبال افراز غیر قانونی  برای ایشان سند صادر شده بود همانطور ی که در اطلاعیه قبل عرض گردیده شرکت پس از نقض و ابطال صورتجلسه افراز  در حال پیگیری حقوقی ابطال سندهای شهرداری وتعاونی قدر بوده است که در این راستا دادگاه بدوی با گذشت چندین ماه خواسته مذکور را در تیرماه سالجاری رد نمود و شرکت در وقت مقتضی نسبت به آن اعتراض کرد ولی دادگاه تجدید نظر در کمتر از یک هفته با دلایل بلاجهت رای بدوی را تائید و در تاریخ ۱۴۰۰/۵/۳۰ رای را ابلاغ نمودند البته این به این معنا نیست که دیگر قابلیت پیگیری ندارد. قطعا شرکت دادخواست مجدد خود را بدون فوت وقت تسلیم و مراتب را پیگیری خواهد نمود ولی اینگونه اظهار نظرهای قضایی صرف نظر از هزینه های تحمیلی باعث اتلاف  وقت میگردد. لازم به ذکر است نگارش این اطلاعیه فقط به جهت در جریان قرار گرفتن پیگیری های حقوقی مربوطه، برای اطلاع شما اعضای محترم می باشد هرچند از روند  پیچیدگیها و طولانی بودن مراحله حقوقی در کشور اگاهید که وضعیت کرونایی نیز مزید بر علت شده است  به هرحال لازم است در چگونگی و سختی ها و دشواری های پروسه حقوقی  پروژه خود قرار بگیرید و بدانید همواره چندین سال است شرکت با بردباری و شکیبایی تمام بخاطر شما اعضا محترم با این همه مشکلات درگیر بوده و هیچوقت نخواسته خاطر اعضا را مکدر نماید ولیکن ایراد شرکت به آدم های بی مسئولیت و بی ملاحظه است که نه تنها همکاری نکرده اند بلکه  با اقدامات ناصواب سعی در تخریب شرکت دارند اما  شرکت با تحمل این همه دشواری ها و  سختی ها همچنان تلاش می کند برای رهایی اسناد از قید  و اخذ سند ششدانگ و همچنین  برای جلوگیری از هزینه های غیر قابل تصور راهکارهای حقوقی را برگزیند که کمترین هزینه را برای اعضاء داشته باشد والا چنانچه خدای ناکرده اگر امورات پیگیری شده ومی شود نتیجه ساز نباشد مجبورا باید دادخواستی ارائه شود که یقینا اعضا باید هزینه های  غیر قابل تصوری را  متحمل شوند. که ترجیح می دهیم فعلا دراین باره صحبتی نشود و انشاالله راه پیش گرفته شده راهگشا بوده باشد وناگزیر نباشیم به چیزی غیراز مسیری که پیش گرفته ایم، شده فکر کنیم. لذا مستدعی است  اعضای محترم ضمن دعا ، شرکت را در جهت اجرای اهداف  که ذینفعان اصلی آن خود شما هستید کما فی السابق یاری نمائید تا به لطف خداوند و کمک  شما  جنابان مقصود نهائی حاصل گردد. چرا که فواید حاصله در برگیرنده رفاه و منفعت شما اعضاء محترم خواهد بود.

 

                                                                    باتشکر - شرکت پیشتازان عمران و آبادانی همت


بازدید : 174

اطلاعیه 24 مرداد 1400

بسمه تعالی
تاریخ : 24/05/1400
((اطلاعیه))
اعضای محترم پروژه همت (برج های نگین آبشار)
با سلام٬
احتراما٬ ضمن عرض تسلیت ایام سوگواری سالار شهیدان امام حسین (ع)٬ بدینوسیله خلاصه ای از پیگیری های بعمل آمده درخصوص موضوع قراردادهای منعقده با جمعی از اعضای محترم پروژه برای عملیات افراز و ... مربوط به قدرالسهم مالکانه برج های احداث شده را بشرح ذیل به سمع و نظر اعضای محترم می رساند:
براساس قراردادهای مذکور بعلت عدم امکان تفکیک٬ تقاضای افراز قدرالسهم مالکانه برابر قوانین و ضوابط از چندین سال پیش به اداره ثبت مربوطه ارائه گردیده.
متاسفانه اداره ثبت علیرغم تقاضای افراز شرکت٬ در یک اقدام غیرمنتظره و با تخلفات قانونی و همدستی با شهرداری منطقه قطعات سهمی شهرداری و تعاونی قدر را افراز کرده و سهم مالکانه برج ها را بصورت مشاع رها نموده که این اقدام با اعتراضات شرکت مواجه گردید و بعلت عدم حصول نتیجه٬ شرکت ناچار شد مراتب را از طریق سیستم حقوقی و قضائی پیگیری نماید که بعد از حدود سه سال دوندگی حقوقی و قضائی با بهره گیری از وکلای مجرب و تلاش های اعضای محترم هیات مدیره و مدیر عامل٬ شرکت توانست صورتجلسات افرازی ناصواب را نقض و ابطال نمائیم. که بعد از صدور رای قطعی مراتب تقاضای افراز مجددا در اواخر سال 1399 به اداره ثبت ارائه شد. از آنجائیکه براساس صورتجلسه افرازی ابطال شده اداره ثبت دو جلد سند ششدانگ برای قطعات شهرداری و تعاونی قدر صادر نموده بود طبق قانون برای انجام افراز مجدد میبایستی سندهای یاد شده نیز از طریق دادگاه مربوطه ابطال گردد چرا که این اقدام بعد از نقض صورتجلسه صدرالاشاره لازمه رسیدن به سند ششدانگ برای عرصه برج های ساخته شده می باشد تا بتوان نسبت به پیگیری های امورات بعدی برای موضوع قرارداد تا رسیدن به نتیجه نهائی اقدام نمود. لذا شرکت بلافاصله دادخواست ابطال سندها را به طرفیت شهرداری و تعاونی قدر تقدیم مقام قضائی نموده و روند پرونده در جریان می باشد که از چگونگی آن به اعضای محترم اطلاع رسانی خواهد شد.
آن چیزی که لازم است اعضای محترم از آن آگاه باشند.
الف) همانطور که اطلاع دارید تعدادی از اعضاء با تحریک افراد انگشت شمار با موضوعات بی فایده بر علیه شرکت شکایت نموده اند که همین موضوع یکی از مواردیست که باعث طولانی شدن پروسه پیگیری ها شده است. اولا: اینکه این تعداد در موضوع قرارداد اعلام شده مشارکت نکرده اند. ثانیا: تعداد دیگر هم ضمن عدم مشارکت سکوت کرده و منتظر نتیجه دعوای مطرح شده می باشند. اما نکته مهم اینکه نتیجه دعوا هر چه که باشد رافع مسئولیت اشخاص مشارکت نکرده در پرداخت هزینه ها نخواهد بود. ضمن اینکه این افراد قطعا با توجه به افزایش هزینه ها میبایستی چندین برابر وجهی را که آن تعداد از اعضاء قبل از گرانی ها پرداخت کرده اند را پرداخت نمایند. ولیکن نکته مهمی که بایستی به آن توجه نمود اینکه اقدامات غیرمنطقی اشخاص یاد شده باعث تضییع حقوق اکثریت اعضاء گردیده و شرعا و قانونا مسئولند و یقینا باید در وقت مقتضی پاسخگوی این مهم نیز باشند.
ب) متاسفانه افراد یاد شده مدام به مسئولین شرکت تهمت و افتراء میزنند و پیگیری های رو به جلو را وارونه جلوه میدهند و با انتشار اخبار و اطلاعات نادرست قصد در تشویش اذهان مالکین را دارند. این افراد که به جهت عدم توفیق در کارهای بی اساس خود ناکام مانده اند در تلاشند بار دیگر با اعلام اخبار و اطلاعات ناصحیح و غیرواقعی موقعیت خود را در انتخابات آتی حفظ نمایند و با هزینه کرد از محلی که اساسا بایستی برای امورات ساختمان هزینه گردد برای اهداف شخص خود بهره برداری نمایند.
پ) مطلب مهم دیگر اینکه افراد مذکور اقدام به تغییراتی اعم از بریدن بادبندها در بعضی از واحدها و تغییرات تاسیساتی و مکانیکی و ... در ساختمان نموده اند و در این راستا هزینه های گزافی را به اعضاء تحمیل نموده اند که قطعا این اقدامات ناصحیح مشکلاتی را در امورات اخذ پایانکار برای اعضاء بوجود خواهد آورد و یقینا بعلت مغایرت با نقشه های مصوب در وقت مقتضی میبایستی اقدامات غیرفنی به وضعیت اولیه بازگردانده شود و این خود صرف نظر از اتلاف وقت حتما با هزینه های قابل توجهی مواجه خواهد بود.      
مطلب مهم و اساسی که نیازمند دقت اعضای محترم پروژه می باشد اینکه با یاری خداوند متعال همانطور که ملاحظه می شود پروسه ساخت و ساز علیرغم سنگ اندازی و کم کاری های بعضی اشخاص مواجه بوده به اتمام رسید و سال هاست اعضای محترم در واحدهای خود سکونت دارند. یقین بدانید شرکت در این مرحله نیز در تلاش است با تمام مشکلات پیش رو همواره پیگیری های لازم را تا رسیدن به نتیجه مطلوب بعمل آورد و در این راستا از هیچگونه اقدام اداری و قانونی دریغ نکرده و نخواهد کرد. البته این مهم در گرو همکاری و همدلی و صبوری شما اعضای محترم خواهد بود. 
                                                                                                                          با احترام
                                                                                                                 شرکت پیشتازان عمران و آبادانی همت


بازدید : 194

اطلاعیه مهم مورخ 21 خرداد 99

 

(( اطلاعیه))

اعضای محترم پروژه همت (نگین آبشار)

با سلام؛

احتراماً٬ با توجه به اتفاقات اخیر در پروژه که ذیلا به آن پرداخته خواهد شد بدینوسیله از تمامی مالکین و ساکنین تقاضا می شود در جهت جلوگیری از سوء استفاده های احتمالی در جلسات مجامع عمومی مالکین بصورت حداکثری شرکت نمایند چرا که این حضور حداکثری باعث جلوگیری از تصمیمات ناصحیح و ناصواب خواهد شد و احیانا افرادی که در جلسات به دنبال نفع شخصی خود می باشند دیگر نمی توانند از غیبت اعضاء بویژه مطلعین به امور به نفع خود بهره برداری نمایند. ضمنا هر گونه شایعه درخصوص اینکه٬ شهرداری از قدرالسهم هفتاد درصد خود بذل و بخشش کرده٬ صحت ندارد و نشان از بی اطلاعی افرادی است که اقدام به اینگونه رفتارها می‌کنند و اما درخصوص سئوالات برخی از اعضای محترم از چگونگی اقدامات صورت گرفته٬ توسط افرادی که در زیر به آن اشاره خواهد شد٬ ابراز نگرانی می نمایند٬ توضیحاتی بشرح ذیل به اطلاع رسانده می شود:

1-  همانطورکه مطلع و شاهد و ناظر بودید متاسفانه اشخاصی از برگزاری مجامع عمومی مالکین در جهت تخریب شرکت با عناوین نادرست قصد بی اهمیت جلوه دادن عملکرد شرکت را دارند تا جائیکه اعضاء را برای اقامه دعوی بر علیه شرکت تحریک و تشویق می کنند و در این راستا با وعده های دور از واقعیت٬ بطوریکه شنیده شده هزینه های مربوط به طرح دعوای آنها را هم از محل دریافت هزینه های مشترک که متعلق به همگان است و اساساً می‌بایستی برابر ضوابط و قوانین درخصوص حفظ و نگهداری ساختمان و متعلقات آن مصرف شود٬ پرداخت می کنند که قطعا اعضاء مطلع از این امور، به خوبی می‌دانند درصورت صحت این موضوع مراتب قابل پیگرد قانونی خواهد بود. حتی اگر فرد خواستار پیگیری٬ یکی از مستاجرین ساکن در مجتمع باشد.

2-  همانطورکه اطلاع دارید مدتهاست تغییراتی در قالب زیبا سازی در قسمت هائی از ساختمان انجام پذیرفته و از بابت آن هزینه های بسیاری به اعضای پروژه تحمیل شده است. لازم به یادآوریست هیچگونه مجوزی از بابت این تغییرات از سوی شرکت به ایشان داده نشده است.

3-  چنانچه تغییرات انجام گرفته مغایر ضوابط و قوانین شهرداری و یا سایر ادارات باشد و منجر به ورود خسارت شود متاسفانه متوجه کل اعضای پروژه خواهد بود.

4-  این عمل خودسرانه و غیر تخصصی و بدون مجوز باعث گردیده تعدادی از مالکین نیز به خود اجازه دهند تا نسبت به بریدن بادبندهای داخل واحد که از بابت استحکام بناء طراحی گردیده اقدام نمایند که این عمل صرف نظر از دشواری های اداری باعث متزلزل شدن استحکام بناء می شود و حتما با قید فوریت می‌بایستی به حالت اولیه برگردانده شود در غیر اینصورت خطرات مالی و جانی غیر قابل جبران را در پی دارد و این اقدام تهدیدی برای تمامی مالکین و ساکنین در برج هاست.

5-  افراد یاد شده در بند 1 ، در یک اقدام غیر مسئولانه و بدون اخذ مجوز با بکارگیری افراد فاقد تخصص و بعضا کارگر ساده اقدام به کنده کاری بخش هائی از محوطه کرده و با برداشتن روی لوله های گاز و آب مدت هاست آنها را بدون هیچگونه اقدامی به امان خود رها کرده اند که این عمل نیز تهدید جدی دیگری برای مالکین می باشد و بلاتکلیف گذاشتن آن بسیار خطرناک است و مسببین در این اقدام میبایستی پاسخگوی هرگونه حادثه ای باشند که خدای ناکرده هر آن احتمال رخ دادن آن وجود دارد و لازم است اعضای محترم مطلع باشند افرادیکه مرتکب این اعمال شده اند قصد و سرنوشت خوبی را برای اعضاء و شرکت رقم نمی زنند و اینگونه بی محابا با جان و مال ساکنین برج ها بازی می کنند و از این موضوع برای تسویه حساب اهداف شخصی خود استفاده می کنند. لازم است اعضای محترم با توجه به حساسیت موضوع از کسانیکه این گونه اقدام کرده اند مراتب را پیگیری و خواستار رفع و مرتفع شدن هر چه سریعتر موارد مذکور باشند.ضمن اینکه شرکت نیز اخطارات قانونی را به ایشان ابلاغ و درصورت عدم توجه برای حفظ حقوق ساکنین پیگیری مقتضی مبذول خواهد نمود.

 


بازدید : 375

اطلاعیه مهم شرکت در خصوص اخذ پایانکار پروژه

 

مالکین محترم پروژه همت (نگین آبشار)

 با سلام و عرض قبولی طاعات و عبادات ،

 احتراماً به اطلاع میرساند عده ای معدود و انگشت شماری که بعضا نفراتی از آنها جزء هیات مدیره ساختمان می باشند از تاریخ تحویل واحدها اقدام به ارائه اخبار و گزارشات غیر واقعی در جهت تشویق و ترغیب مالکین برای اقامه دعوی بر علیه شرکت با موضوع الزام شرکت به اخذ پایانکار و ... می کنند٬ متاسفانه تعدادی نیز از روی عدم مطالعه مفاد قرارداد و بنا بر وعده های بی پایه و اساسی که نامبردگان میدهند با آنها همراه شده اند. در حالیکه هر یک از مالکین میتوانند قبل از هر تصمیمی جهت آگاهی خود حداقل با مراجعه به قرارداد فی مابین خود با شرکت و با ملاحظه مفاد قرارداد به ویژه مواد دو و هفت و همچنین بند (م) ماده شش قرارداد پی به خواسته غیرمنطقی افراد صدرالاشاره ببرند و اطلاع کامل حاصل نمایند که در قرارداد فی مابین هیچگونه تعهدی برای شرکت بابت افراز و اخذ پایانکار و پیگیری های سایر امورات اداری و حقوقی پروژه ندارد و خواسته مشارالیه ها فقط از باب غرض ورزی با شرکت و اضافه خواهی است. چرا که ماده دو قرارداد با موضوع ساخت و ساز و تحویل یک دستگاه آپارتمان با متراژ تعیین شده بوده است. که این تعهد نیز از سوی شرکت انجام و تحویل گردیده و در ماده هفت قرارداد در قسمت تعهدات شرکت تعهدی بغیر از ساخت و ساز و تحویل آپارتمان وجود ندارد همچنین در بند (م) ماده شش قرارداد نیز به صراحت از چگونگی رابطه شرکت با عضو اینگونه بیان گردیده که رابطه هر عضو بر اساس قرارداد فی مابین (ساخت و ساز و تحویل آپارتمان) برقرار و پس از خاتمه تعهد حاضر شرکت تعهد دیگری به عضو ندارد. همانطوریکه قبلا نیز به سمع و نظر اعضای محترم رسانده شده پیگیری های امور اداری و حقوقی پروژه از جمله اخذ پایانکار هزینه های زیادی را در برداردبرهمین منطق بود که با درخواست تعدادی از اعضای محترم درخصوص پیگیری های امورات اداری و حقوقی پروژه توسط شرکت برابر اطلاعیه از اعضاء دعوت به انعقاد قرارداد شد و تعدادی از مالکین نیز اقدام به انعقاد قرارداد مستقل از ساخت با شرکت نموده اند. لذا  هرگونه خواسته غیر منطقی فقط زمان را طولانی کرده و هزینه ها را بالا می برد. کما اینکه همین اتفاق هم رخ داده و هزینه های افرادیکه از قبل اقدام به عقد قرارداد نموده اند با اشخاصی که بعدا قرارداد خواهند بست بسیار متفاوت خواهد بود. طی همین اطلاعیه از مالکین محترم تقاضا می شود اقدام نسنجیده نکنند چرا که خسارت اقدام نامعقول متوجه تمامی اعضای پروژه خواهد بود و دنبال کردن راه آدم هایی که متاسفانه به موضوع بصورت منصفانه و منطقی نگاه نمی کنند  و منافع کل اعضاء را در نظر نمی گیرند و برای رسیدن به اهداف خود گزارشات غیرواقعی و نادرست میدهند و ادعاهایشان ثبات ندارد هر دفع مدعی خواسته جدیدی می شوند و به راحتی تهمت و افترا میزند و قصدی به جزء به چالش کشیدن امورات پروژه ندارند کاری  بی فایده خواهد بود. ضمن اینکه هر اقدام ایشان رافع مسئولیت پرداخت هزینه های مرتبط نخواهد بود و با اوضاع و احوال فعلی هزینه ها تا تاریخ این اطلاعیه حداقل دو برابر شده است. لذا برای جلوگیری از خسارت بیشتر توصیه می شود آندسته از کسانی که تا کنون اقدام به انعقاد قرارداد نکرده اند جهت حفظ منافع خود و سایر اعضاء و تسریع در امور٬ هرچه سریعتر اقدام مقتضی مبذول فرمایند.

ما مفتخریم و خداوند را شاکریم که واحدها را طبق قرارداد تحویل مالکان محترم داده ایم و بیش از سه سال است که مورد بهره برداری قرار گرفته است. لازم به توضیح است شرکت در حین ساخت و ساز واحدها و تحویل به هیچ وجه هزینه های مربوط به پیگیری های افراز و اخذ پایانکار و سایر امورات اداری و حقوقی مرتبط با پروژه را محاسبه نکرده و از اعضاء دریافت ننموده است و سیاست کلی شرکت برای پیگیری و انجام اینگونه امور٬ انعقاد قرارداد جداگانه بوده کما اینکه بعد از تحویل واحدها بر همین اصل این موضوع با درخواست تعدادی از اعضاء محترم مراتب طی اطلاعیه ای به نظر مالکان رسانده شد و تعدادی هم از مالکان با شرکت قرارداد مربوطه را منعقد نموده اند.

لازم به ذکر است اعضای محترم تا قبل از تعیین و تکلیف درخصوص مسائل مرتبط با واحدهای احداثی و همچنین حواشی بوجود آمده و ... از هرگونه نقل و انتقال و واگذاری واحدها به اشخاص خودداری فرمایند. در صورت تخطی و بروز هرگونه مشکلی٬ شرکت هیچگونه مسئولیتی در قبال آن به طرفین معامله نخواهد داشت.  

 

                                                                                          باتشکر

                                                     شرکت پیشتازان عمران و آبادانی همت

                                                          31 اردیبهشت 99

 

 

 

 

 

 

                         

 


بازدید : 351

اطلاعیه 23 آبان ماه 97

بسمه تعالي

((اطلاعیه مهم))

97/08/23

اعضای محترم پروژه همت (نگین آبشار)

با سلام٬

     احتراما٬ پیرو اطلاعیه های قبل و زمان تعیین شده درخصوص انعقاد قرارداد پیگیری های مربوطه تا اخذ سند واحدها ضمن تقدیر و تشکر از تمامی کسانیکه اقدام نموده اند به اطلاع آن دسته از افرادیکه تا کنون موفق به بستن قرارداد نشده اند میرساند از تاریخ 97/09/01  لغایت پایان سال جاری مبلغ اعلام شده در اطلاعیه مورخه97/06/27 میزان 10% افزایش خواهد یافت با شرح اینکه چهل درصد مبلغ قرارداد بصورت نقدی و الباقی طی پنج فقره چک پرداخت گردد و برای سال های بعد برابر تورم هر سال محاسبه و به مبلغ مذکور اضافه خواهد شد و متعاقبا اعلام می شود.

 

                                          با تشکر

                                             شرکت پیشتازان عمران و آبادانی همت


بازدید : 595

اطلاعیه مهرماه 97

بنام خدا
اطلاعیه
اعضای محترم پروژه همت (نگین آبشار)
احتراما، پیرو اطلاعیه مورخه ۹۷/۰۶/۲۷ ضمن تقدیر و تشکر از افرادیکه جهت انعقاد قرارداد حضور بهم رسانده اند. از سایر افراد نیز تقاضا می شود در مهلت تعیین شده اقدام لازم بعمل آوردند.
شرکت پیشتازان عمران و آبادانی همت


بازدید : 740

اطلاعیه در خصوص دریافت سند واحدها

 

بسمه تعالي

((اطلاعیه مهم ))

                                                                                                                                       تاریخ: 97/06/27

اعضای محترم پروژه همت (نگین آبشار)

با سلام٬

احتراما٬ پیرو اطلاعیه های مورخه 97/03/30 و97/06/07 و درخواست تعداد قابل توجه از اعضاء جهت مساعدت شرکت برای ایجاد فرصت مجدد و تسریع شرایط پرداخت با موضوع قرارداد شامل:1- پیگیری افراز زمین ساخته شده از اداره ثبت و شهرداری منطقه 2- تجمیع سند های مشاعی و اخذ سند ششدانگ٬ پیگیری لازم درخصوص اخذ پایانکار از شهرداری 3- اخذ تائید هلی پد از سازمان هواپیمائی کشور4- اخذ تائید از سازمان آتش نشانی5-  اخذ صورتمجلس تفکیکی6-  اخذ مفاصا حساب های مربوطه از دستگاه های ذیربط 7- اخذ سندهای تک برگی 8- اخذ استعلامات لازم از مراجع ذیصلاح جهت انتقال سند قطعی بنام مالکین در دفترخانه اسناد رسمی 9- هر اقدام دیگری مرتبط با موضوع قرارداد که لازم باشد.

تقاضا مورد بررسی و موافقت با شرایط ذیل جهت انعقاد قرارداد اقدام گردد.

1-    افراد میتوانند از تاریخ 97/07/01 لغایت 97/08/01 جهت انعقاد قرارداد با شرایط ذیل به دفتر شرکت مراجعه و اقدام نمایند.

الف) علیرغم بالا رفتن هزینه ها مقرر گردید برای کسانیکه در مهلت فوق اقدام نمایند با همان هزینه اعلام شده قبل محاسبه و اقدام گردد. ولیکن آنهائی که بعد از آن مهلت مراجعه کنند قیمت و شرایط تغییر خواهد یافت٬ ضمن اینکه زمان زیادی را نداشته و بعد از یک فرصت معین دیگری٬ شرکت برای ایشان هیچگونه مسئولیتی نخواهد داشت.

ب) پیش پرداخت از 40 درصد به 25 درصد تغییر می یابد و تعداد اقساط از 15 ماه به 24 ماه و از 5 قسط به 8 قسط افزایش داده می شود. ضمنا قیمت ذکر شده در قرارداد بصورت علی الحساب نمی باشد مجددا لازم بذکر است شرایط فوق فقط به کسانیکه در تاریخ 97/07/01 لغایت 97/08/01 اقدام می نمایند تعلق خواهد یافت.

1-    واحد 78/5 متر مربع به اضافه 45/5 متر مربع بنای مشاع مجموعا 124 متر مربع به مبلغ 204/600/000 ریال با شرح واریز٬ مبلغ 50/000/000  ریال نقدی و الباقی طی 8 فقره چک.

2-    واحد 104/5 متر مربع به اضافه 60 متر مربع بنای مشاع مجموعا 164/5 متر مربع به مبلغ 272/250/000 ریال با شرح واریز ٬ مبلغ 68/000/000 ریال نقدی و الباقی طی 8 فقره چک.

3-    واحد 114 متر مربع به اضافه 66 متر مربع بنای مشاع مجموعا 180 متر مربع به مبلغ 297/000/000 ریال با شرح واریز ٬ مبلغ 74/000/000 ریال نقدی و الباقی طی 8 فقره چک.

4-    واحد 132 متر مربع به اضافه 76 متر مربع بنای مشاع مجموعا 208 متر مربع به مبلغ 343/200/000 ریال با شرح واریز ٬ مبلغ 85/000/000 ریال نقدی و الباقی طی 8 فقره چک.

لازم به یادآوریست:

1-    افرادیکه واحد خود را نقل و انتقال می دهند مبلغ فوق را بایستی کامل تسویه حساب نمایند.

2-    افرادیکه پس از امضاء قرارداد مبادرت به فروش نمایند میبایستی در زمان انتقال مبلغ چک های یاد شده را تسویه نمایند.

شرکت پیشتازان عمران و آبادانی همت

 


بازدید : 639

اطلاعیه در خصوص ایجاد تغییرات در واحدها

بسمه تعالي

((اطلاعیه مهم و فوری))

                                                                                                                                                                                                            تاریخ: 97/06/27

اعضای محترم پروژه همت (نگین آبشار)

با سلام٬

احتراما٬ به اطلاع میرساند علیرغم تاکیدات مکرر درخصوص اینکه اعضای محترم پروژه نبایستی پس از تحویل واحد تغییراتی در سیستم های برقی و تاسیساتی و ... انجام دهند. متاسفانه تعدادی هیچگونه توجهی در این مورد نداشته و بنا بر سلیقه اقدام به جابه جائی و تغییرات نموده اند و همین موضوع ضمن اینکه مغایر با ضوابط بوده و از طرفی در سیستم اطفاء و اعلام حریق در برج ها مشکل ایجاد نموده است. با توجه به حساسیت موضوع لازم و ضروریست افراد فوق با جناب آقای مهندس افرائی هماهنگی های مقتضی مبذول تا ایرادات ایجاد گردیده را رفع نمایند در غیر اینصورت مسئولیت خسارت های احتمالی بعهده کسانی که اقدام به تغییرات کرده اند و موجب بوجود آمدن مشکل شده اند خواهد بود. 

                                                         شرکت پیشتازان عمران و آبادانی همت


بازدید : 494

اطلاعیه مورخ 7 شهریور 97

بسمه تعالي

 

قابل توجه مالکان محترم برج های نگین آبشار

 

پیرو اطلاعیه مورخه 21/05/1397 شرکت پیشتازان و طرح برخی از نکات توسط تعدادی معدود از مالکان که به هیچ وجه با واقعیت ها انطباق ندارد لازم است مواردی بشرح ذیل به عرض مالکان محترم ساختمان نگین آبشار برسانم:

1-  همانطور که بر همگان محرز و مشخص بوده و هست اینجانب بعنوان رئیس هیات مدیره شرکت پیشتازان عمران و آبادانی همت به اتفاق سایر مدیران شرکت از ابتدای شروع پروژه تا اتمام برج ها و تحویل٬ همواره بر تعامل با مالکان به طرق مختلف تاکید داشته و داریم و در جلسات حضوری یا تشکیل مجمع عمومی٬ مالکان محترم را در جریان روند پیشرفت کارها قرار داده و برخی از اصلاحات در اجرای پروژه را با نظر و پیشنهاد مالکان عمل کردیم.

2-  متاسفانه با گذشت نزدیک به دو سال از تحویل٬ افرادی معدود بدون منطق و غیرمنصفانه اتهامات ناروا و غیر واقع را به اعضاء هیات مدیره و شرکت پیشتازان در جلسات حضوری و یا در گروه تلگرامی وارد کردند که به دور از انصاف و اساسا دروغ و حتی قابل پیگیری قانونی بوده و این در حالی است که ما با تمام توان و با دل و جان و با حداقل هزینه های ممکن علیرغم مشکلات فراوانی که در مسیر احداث این دو برج داشتیم به صورت کاملا غیر انتفاعی نسبت به تکمیل و تحویل واحدها اقدام کردیم و به هیچ وجه انتظار چنین برخورد و قضاوتی را از طرف مالکان (ولو تعداد معدود) نداشتیم.

3-  علیرغم تمامی دلخوری ها و گله مندی که اینجانب از تهمت ها و افتراها داشته و دارم باز هم در جلسه مجمع عمومی شرکت کردم و به سئوالات مطرح شده با حوصله و در کمال صداقت پاسخ دادم ولی متاسفانه ظاهرا عده ای بنا ندارند پاسخ ها و دلایل منطقی را پذیرا باشند و همواره  بر طبل مخالفت و معاندت  می کوبند و به این کار عظیم که در حداقل زمان ممکن و با حداقل هزینه به اتمام رسیده وتحویل گردید٬ نمی خواهند توجه کنند و همچنین در چند ماه اخیر در بوق و کرنا کرده و قصد تشویش اذهان سایر مالکین را دارند. اگر مالکین محترم کمی تامل کنند و به یاد بیاورند سال های 90 و 91 و 92 را و همچنین شرایط آن روز را مرور کنند تا کمی بتوانند سختی کار در تامین مصالح و اجرای این پروژه را در ذهن متصور شده و متوجه این کار عظیمی که شرکت برایشان انجام داده بشوند و این پروژه را با برخی از پروژه دیگری که در تهران و منظقه 22 وجود دارد مقایسه کنند شاید خداوند کمک کند بتوانند کمی قدردان زحمات و تلاش ما و رنج هایی که در این سال ها متحمل شدیم باشند و اینگونه بی پروا قلم و دهان به اتهام و دروغ بر علیه کسانی که صادقانه برایشان کار کردند نپردازند و اندکی انصاف و واقع بینی را در بررسی ها و اظهار نظرها مد نظر قرار دهند.

4-  همانطور که بارها در عرایضم توضیح دادم از ابتدا بر اجرای این پروژه در حداقل زمان ممکن تاکید داشتیم و انجام هم داده ایم و واحدها را تحویل مالکان دادیم از همان ابتدا هم بر بستر سازی و انجام امور مربوط به تجمیع سندها و اخذ تائیدیه های لازم از مراجع ذیربط برای تهیه صورت مجلس تفکیکی و صدور سند تک برگ برای واحدها تاکید داشته و دارم٬ در همین راستا هزینه های مربوطه را تا صدور سند در یکسال اخیر مورد بررسی قرار دادیم و در اواخر خرداد ماه سال جاری برای اطلاع مالکان جهت تنظیم قرارداد مربوطه ( که در قرارداد جزئیات کارهایی که باید شرکت انجام دهد آمده است) و مبالغ قابل پرداخت با مهلت 15 ماهه را اعلام نمودیم٬ انتظار داشتیم این اقدام شرکت و مسئولیتی که متقبل می شود با استقبال خوب مالکان محترم قرار گیرد تا بتوانیم با همکاری و مشارکت طرفین نسبت به پیگیری امور مربوط تا صدور سند اقدام کنیم و ارزش و اعتبار این پروژه را افزایش بدهیم٬ ولی با کمال تاسف و در عین ناباوری در همان هفته اول همان تعداد افراد معدود شروع به سم پاشی و سنگ اندازی و اتهام زنی نمودند و هر چه خواستند گفتند و نوشتند و باز هم تشویش اذهان نمودند و به توضیحات اینجانب در یکی از جلسات  نیز توجه نکردند و همان سیاست های غلط را دنبال نمودند. اما یقین داشته باشید شرکت به این معدود افراد فکر نمی کند و حتی در تصمیمات خود مصلحت کلی را لحاظ خواهد کرد.

5-  لذا با توجه به پایان یافتن مهلت اعلام شده برای حضور و امضاء قرارداد جدید تا 20/05/1397 متاسفانه تعداد کمی برای امضاء قرارداد مراجعه کردند. همین موضوع در جلسه هیات مدیره شرکت مورد بررسی قرار گرفت و به این جمع بندی رسیدیم اگر داشتن سند ملکی تک برگ برای مالکان محترم اهمیت ندارد چرا باید شرکت به آن اصرار ورزد پس برای احترام و تکریم به تصمیم اعضاء اقدام به اعلام اطلاعیه مورخه 21/05/1397 نمودیم.

 

اما سئوالی که در ذهن اعضاء هیات مدیره شرکت مطرح بوده و هست چرا بقیه مالکان که تعداد زیادی هم هستند برای امضاء قرارداد اقدام ننموده اند؟! واقعا بقیه مالکان احساس مسئولیت نمی کنند؟! صدور سند بر ایشان مهم نیست؟! اجر و ارزش برای این کار عظیم قائل نیستند؟! و ...

 

در پایان مجددا اعلام می کنیم با در نظر گرفتن جمیع جهات و زحمات بی دریغ و خالصانه و تلاشی که برای ساخت و تحویل این پروژه انجام شده شرکت به وظیفه وجدانی و قانونی خود در بالاترین سطح ممکن عمل نموده و چنانچه عده ای از مالکان بخواهند خلاف مصلحت کلی پروژه و مالکان اقدام نمایند مسئولیت تبعات و هرگونه خسارت بعهده ایشان خواهد بود.  قطعا شرکت نیز از تمامی حقوق قانونی خود برای دفاع از حقوق سایر مالکین اقدامات مقتضی بعمل خواهد آورد.

 

                                                       غلامرضا کریمی نژاد

                 رئیس هیات مدیره شرکت پیشتازان عمران و آبادانی همت


بازدید : 454

اطلاعیه اعلام خاتمه همکاری شرکت پیشتازان عمران و آبادانی همت

(( اطلاعیه مهم ))

اعضای محترم پروژه همت (نگین آبشار)

 با سلام ،

احتراما٬ پیرو اطلاعیه دعوت به انعقاد قرارداد خدمات حقوقی و ثبتی شامل اخذ پایانکار پروژه مراجعه به دوایر دولتی٬ شهرداری٬ دارائی٬ آتش نشانی٬ سازمان هواپیمائی کشور اخذ سند مالکیت و سایر موارد٬ مورد استقبال همگی قرار نگرفته و مستندا به مفاد قرارداد و همینطور صورتجلسه تحویل قطعی آپارتمان ها٬ قرارداد اعضاء با این شرکت خاتمه یافته است. با احترام و تکریم به خواسته های همگی و با توجه به خاتمه زمان اعلامی در اطلاعیه که آخرین مهلت آن مورخه 97/5/20 قید گردیده٬ بدینوسیله خاتمه همکاری فی مابین اعلام می گردد.

 

باتشکر

شرکت پیشتازان عمران و آبادانی همت


بازدید : 415

اطلاعیه مهم در خصوص سواستفاده احتمالی افرادسودجو

بسمه تعالي

(( اطلاعیه مهم))

اعضای محترم پروژه همت (نگین آبشار)

با سلام

احتراماً٬ لازم است مواردی بشرح ذیل به سمع اعضای محترم رسانده شود:

1-  حسب قوانین حاکم بر عقود اسلامی آثار ناشی از عقد صرفا فی مابین متعاقدین بوده مداخله هر شخص ثالثی امری غیرقانونی خواهد بود مگر به حکم قانون که آنهم قانونگذار به صراحت شرایط و زمان آن را بیان نموده است بنابراین باید توجه داشت همواره افرادی هستند که با انتصاب خود به اذن های قانونی و وعده های دروغین به ظاهر پسندیده در صدد سوء استفاده مالی از ناآگاهی افراد به حقوق خود می باشند. لذا اعضای محترم با تدبیر و مداقه و ملاحظه مواظب هرگونه اشاعه در فرافکنی و ادعاهای کذب و بی اساس در راستای سوء استفاده احتمالی این افراد باشند و از طرفی اطمینان داده می شود شرکت با این اشخاص در اسرع وقت از طریق مراجع ذیصلاح قضائی مراتب را پیگیری خواهد نمود و یقینا متخلفین در این امر را مورد تعقیب قانونی قرار خواهد داد.

2- طبق قانون تملک آپارتمان ها وظایف هیات مدیره ساختمان درصورت رعایت تشریفات قانونی و شرایطی که قانون برای انتخاب هیات مدیره پیش بینی کرده باشند. وظایفشان صرف حفظ و نگهداری و اداره ساختمان خواهد بود ولاغیر.

3- قانونگذار درخصوص قسمت های مشترک مجتمع های آپارتمانی این چنین بیان می نماید. قسمت های مشترک مجتمع های آپارتمانی شامل ( زمین٬ تاسیسات مشترک مانند سیستم گرمایشی و سرمایشی مشترک٬ چاه٬ انشعاب برق مشترک٬ بالابر٬ فاضلاب٬ انشعاب آب٬ انبار مشترک٬ لوله ها و سیم های برق٬ اسکلت ساختمان٬ بام٬ راهرو و راه پله ها٬ درب و پنجره ها در قسمت های عمومی٬ رختشورخانه٬ حیاط٬ محوطه ساختمان که بخشی از ملک است٬ حیاط خلوت٬ اتاق سرایدار٬ نمای ساختمان٬ انباری عمومی و تلفن مرکزی به اصطلاح مشاعات ساختمان می باشند و همچنین هر آنچه که مطابق صورتجلسه تفکیک آپارتمان ها اختصاصی به آپارتمان خاص ندارد مشترک و مورد استفاده همه مالکان قانونی قرار خواهد گرفت.) لذا با تشریح صریح قانون معلوم است که هرگونه خواسته خارج از مراتب فوق وجاهت قانونی ندارد و ادعای آن دسته از اقلیت نه تنها مغایر قانون است بلکه ترغیب و تحریک و اشاعه تخریب و شکستن قفل محل های خارج  قسمت های مشاع آن هم با استناد به اینکه مصوبه مجمع و اذن مالکین را دارند امری غیرقانونی می باشد و درصورت تحقق اینگونه رفتارهای مجرمانه خاطر نشان میگردد. حسب قوانین جزائی جمهوری اسلامی ایران میتوان مرتکبین در این امر را مورد تعقیب قضائی قرار داد که در این خصوص شرکت جهت حفظ حقوق اعضاء و خود هرگونه اقدام قانونی را محفوظ میدارد.

در ادامه به سمع اعضاء محترم میرساند که بنا بر مندرجات قرارداد ساخت و ساز فی مابین این شرکت و آن اعضاء محترم تعهدات شرکت مبنی بر ساخت و تحویل انجام شده و موضوع قراردادی خاتمه یافته و انجام هرگونه اقدام بعدی٬ مرتبط با واحدهای احداثی مستلزم انعقاد قرارداد جدید (اعلام شده) می باشد و در غیر اینصورت شرکت هیچگونه تعهد و التزام به انجام امور نسبت به هیچ فردی نخواهد داشت.

                                                                              شرکت پیشتازان عمران و آبادانی همت


بازدید : 462

اطلاعیه در خصوص وام بانک انصار

اعضای محترم پروژه همت ( نگین آبشار)

با سلام،

احتراماً با عنایت به هماهنگی های به عمل آمده با بانک انصار برای بهره‌مندی از تسهیلات وام تا سقف 250 میلیون ریال ، عضو پروژه متقاضی وام میتواند با درخواست کتبی به شرکت از وام مذکور به شرط عدم بدهی به بانک از آن استفاده نماید. چون تعداد وام محدود بوده با توجه به اولویت درخواست اقدام خواهد شد.

با تشکر شرکت پیشتازان عمران و آبادانی همت


بازدید : 416

اطلاعیه مهم

بسمه تعالي

((اطلاعیه مهم))

اعضای محترم پروژه همت (نگین آبشار)

با سلام٬

     احتراما٬ به اطلاع میرساند مدت هاست افرادی با عناوین مختلف در پروژه برای خود فضای کسب و کار راه اندازی نموده اند. بعنوان مثال خود را از مسئولین برج ها معرفی کرده و از هر خرید و فروش و یا اجاره مبلغی دریافت می کنند و یا اینکه اعضاء را مجبور می نمایند ملک خود را از طریق مشاورین املاک هماهنگ با ایشان بفروش برسانند درصورت عدم موافقت مالک با خواسته های آنها برای بازدیدکنندگان مالک ایجاد مزاحمت و ممانعت از حق می نمایند و بعضا خود با سوء استفاده از برگه های چاپی اتحادیه مشاورین املاک بدون داشتن هیچگونه مجوزی از محل مسکونی برج بعنوان تجاری بهره برداری کرده و مبادرت به تنظیم مبایعه نامه می کنند و از متعاملین درصد دریافت می نمایند ضمن اینکه باعث تخریب پروژه می شوند این عمل نامبردگان کاملا جرم بوده و مشکلات مالی و اداری و قضائی برای شرکت و سایر مالکین بوجود می آورد.

     خواهشمند است اعضای محترم ضمن عدم همکاری با ایشان٬ مراتب را به دفتر شرکت اطلاع داده تا برخورد قانونی بعمل آید.

                              با تشکر

                                 شرکت پیشتازان عمران و آبادانی همت


بازدید : 695

اطلاعیه در خصوص چگونگی اخذ سند

 

با سلام خدمت مالکین محترم برجهای نگین آبشار

 

بدین وسیله گزارش وضعیت پروژه و شرایط چگونگی اخذ سند واحدهای برج در فایل pdf زیر جهت ملاحظه مالکین محترم تقدیم می گردد.

 

فایل pdf شرایط دریافت سند واحدها

 

 

 


بازدید : 546

شرایط رهن و اجاره آپارتمانهای پروژه

 

اعضای محترم پروژه نگین آبشار

با سلام

احتراما در پی سوالات تعدادی از اعضای محترم پروژه مبنی بر اینکه آیا لازم است برای دادن رهن و اجاره آپارتمان خود به شرکت مراجعه نمایند.به اطلاع میرساند فقط کسانیکه تا کنون اقدام به تعیین و تکلیف بدهی خود نکرده اند و برگه تحویل قطعی را اخذ ننموده‌اند نمی توانند در خصوص تحویل واحد و رهن و اجاره اقدام نمایند..ولیکن درخصوص فروش و نقل و انتقال بغیر لازم است به شرکت مراجعه تا برابر ضوابط اقدام گردد.

 

شرکت پیشتازان عمران و آبادانی همت


بازدید : 433

تذکر به خانم جهانگیری

بسمه تعالی

سرکار خانم جهانگیری

پیرو اظهارنامه شماره های ۱۳۹۵۲۲۰۰۰۰۱۸۸۹۰۸ و ۱۳۹۵۲۲۰۰۰۰۰۶۰۸۷۱ متاسفانه از عطوفت شرکت سواستفاده کرده و دست از نسبت های ناروا و مجرمانه و خلاف واقع افترا و تهمت و نشر اکاذیب به شرکت بر نمی دارید. لذا برای آخرین بار اعلام میگردد به جای اتهام زنی های واهی، به حقوق دیگران احترام بگذارید و به فکر تسویه بدهی و چک برگشتی چندین ماهه خود به مبلغ ۲۶۵/۸۷۰/۰۰۰ ریال که علیرغم تذکرات و مهلت های داده شده هیچگونه اقدامی نکرده اید، باشید و برای اعضای محترمی که از فهم و درک بالایی برخوردار می باشند و به حقوق خود نیز واقف اند موعظه نکنید چرا که عدم تسویه حساب بدهی جنابعالی به مبلغ یاد شده، اول تضیع حقوق اعضای محترم پروژه بوده و دوم اخلال در روند پروژه می باشد. لذا از تاریخ این نامه یک هفته مهلت دارید نسبت به تسویه بدهی خود اقدام نماید. در غیر اینصورت برابر ضوابط و قوانین عمل خواهد شد و در این خصوص ورود هرگونه  خسارت اعم از معنوی و مادی و سایر هزینه های مربوطه بعهده شخص شما می باشد.

شرکت پیشتازان عمران و آبادانی همت


بازدید : 475

اطلاعیه در خصوص وصل گاز واحدهای پروژه

 

بسمه تعالی

احتراما به اطلاع کلیه مالکین محترم پروژه میرساند با عنایت به اعلام مجری گاز مبنی بر اینکه جاری شدن گاز در داخل واحدها تا دو یا سه روز آینده اقدام میشود.لازم است مالکین محترم نسبت به قطعی شیر اصلی گاز واحد خود اطمینان حاصل نمایند.

با تشکر

شرکت پیشتازان عمران و آبادانی همت


بازدید : 439

اطلاعیه اخذ کد پستی واحدهای مجتمع نگین آبشار

 

بسمه تعالی

اعضای محترم پروژه همت (نگین آبشار)

با سلام

احتراما برابر هماهنگی های بعمل آمده جهت اخذ کد پستی اعضای محترم میتوانند از مورخه ۹۶/۰۳/۲۰ با مراجعه به اداره پست منطقه خیابان ایوانک طبقه دوم با ارایه کد ملی نسبت به اخذ کدپستی واحد خود جهت تقاضای تلفن اقدام نمایند.

با تشکر

شرکت پیشتازان عمران و آبادانی همت


بازدید : 462

اعلام اسامی هیات مدیره و بازرس مجتمع نگین آبشار

بسمه تعالی

پیرو اطلاعیه مورخه قبلی، بدینوسیله اسامی اعضای هیات مدیره و بازرس برج های نگین آبشار بشرح ذیل اعلام می گردد:

اعضای هیات مدیره :

۱- آقای ناصر آویژه

۲- آقای ابوذر کریمی نژاد

۳- آقای فشتمی

۴- آقای حسین حیدری

۵- آقای سعید لشگری

۶- آقای میر محسن میرعظیمی

۷- آقای صبوری

بازرس :

۱- آقای محمد رحیم عیوضی


بازدید : 505

اولین مجمع عمومی مالکین برگزار گردید

 

بسمه تعالی

اعضای محترم پروژه همت منطقه 22 ( نگین آبشار)

با سلام

احتراماً ضمن عرض تبریک حلول ماه مبارک رمضان به اطلاع می رساند پیرواطلاعیه های قبل جلسه مجمع عمومی نوبت اول مالکین بلوک ها با عنایت به حد نصاب رسیدن اعضای شرکت کننده با رعایت کامل تشریفات مربوطه به لطف خداوند متعال در محل سالن اجتماعات بلوک B  برگزار و اعضای هیات مدیره و بازرس انتخاب گردیدند که لیست افراد منتخب با رای مالکین متعاقبا اطلاع رسانی می گردد. امید است انشاالله با همدلی اعضای انتخاب شده و مساعدت مالکین، شاهد راهکارهای خوبی جهت اداره بلوک ها باشید.

با تشکر شرکت پیشتازان عمران و آبادانی همت


بازدید : 422

اطلاعیه در خصوص اخذ تاییدیه شرکت گاز

بسمه تعالی

اطلاعیه

احتراما بدینوسیله پیرو اطلاعیه قبل به اطلاع کلیه مالکین پروژه همت (نگین آبشار) میرساند تا موارد ذیل مرتفع نگردد امکان اخذ تاییدیه گاز نخواهد بود.

۱- تکمیل و امضای فرم تعهد نامه (رعایت نکات ایمنی)

۲- رفع لوله کشی غیر مجاز توسط مالک و افرادیکه با نصب کابینت باعث پوشاندن دریچه هوا شده اند.

لذا خواهشمند است هر چه سریعتر اقدام لازم را مبذول نمایید.

با تشکر

شرکت پیشتازان عمران و آبادانی همت


بازدید : 415

اطلاعیه برگزاری اولین مجمع عمومی مالکان پروژه نگین آبشار


بازدید : 645

آغاز نصب کنتورهای برق پروژه

باسلام
احتراماً به اطلاع مالکین محترم پروژه همت (نگین آبشار )می‌رساند نصب کنتورهای برق واحدها ار دیروز شروع گردیده است.

 

 



بازدید : 458

درخواست همکاری برای وصل گاز پروژه

بسمه تعالی

اطلاعیه

احتراماً بدینوسیله به اطلاع کسانی که از طریق دفتر شرکت تماس تلفنی گرفته شده تا نسبت به رفع ایرادات گازی خود که توسط ناظرین نظام مهندسی در بازدید از واحدشان گرفته شده اقدام نمایند. تا در اخذ تاییدیه های لازم تسریع گردد.لطفا برای راهنمایی بیشتر به آقای کریمی در دفتر کارگاه مراجعه نمایند.

شرکت پیشتازان عمران و آبادانی همت


بازدید : 471

تصویر نامه بازرسین نظام مهندسی در خصوص شرایط وصل گاز پروژه

 

بسمه تعالی

اعضای محترم پروژه همت منطقه ۲۲

با سلام

احتراما در پی الزامی بودن تکمیل فرم اعلام شده (تعهد نامه مالک) نظر شما را به مفاد نامه بازرسین محترم نظام جلب می نماید.

مستدعیست هر چه سریعتر نسبت به تکمیل فرم مذکور اقدام نمایند.

با تشکر

شرکت پیشتازان عمران و آبادانی همت

تصویر نامه بازرسین نظام مهندسی


بازدید : 483

اطلاعیه در خصوص فرم تعهدنامه شرکت گاز

 

بسمه تعالی

اعضای محترم پروژه همت منطقه 22

با سلام احتراما پیرو اطلاعیه مورخه ۹۶/۰۱/۱۹  به اطلاع میرساند فرم تعهدنامه مالک که میبایستی توسط مالکین محترم تکمیل گردد.جنبه تذکر درخصوص چگونگی  استفاده پس از وصل گاز دارد نه رضایت نامه مبنی بر اینکه عضو مسئولیت استاندارد یا غیر استاندارد دارد چرا که تا بازرسین محترم سازمان نظام مهندسی از صحت و سلامت کلیه امور مطمئن نباشند اقدامی درخصوص تاییده وصل گاز نخواهند نمود. تعهد اخذ شده از مجری گاز و شرکت که در دفترخانه اسناد رسمی به ثبت رسیده است.جهت اطلاع و بهره برداری بپیوست در سایت قرار می گیرد.

با تشکر

شرکت پیشتازان عمران و آبادانی همت

 

تصویر تعهدنامه شماره 01

 

تصویر تعهدنامه شماره 02


بازدید : 645

اطلاعیه در خصوص انعقاد قرارداد با شرکت برق

 

اعضای محترم پروژه همت منطقه 22

با سلام

احتراماً بدینوسیله آخرین گزارش از چگونگی وصل برق پروژه به اطلاع میرساند با توجه به دستور و الزام اداره برق مبنی بر نصب کنتورهای برق به همراه سیستم قرائت از راه دور و عدم موجودی کنتورهای مذکور در اداره برق شرکت الزاما با شرکتی که اداره برق تعیین و مشخص نموده با پرداخت پنجاه میلیون تومان که حداقل مبلغ سی میلیون تومان با قیمت کنتورهای قبل تفاوت دارد به اجبار اداره برق در اواخر سال گذشته با شرکت تعیین شده قراردادی با مدت ۴۵ روزه منعقد نموده است.

لازم بذکر است تا موضوع فوق انجام نمی پذیرفت اداره برق حاضر نبود حتی درخصوص برق دار کردن واحدها و مشاعات  اقدام نماید.در نهایت قرارداد یاد شده منعقد گردید.انشااله با قولی که اداره برق داده بتوان تا اواخر اردیبهشت سالجاری نسبت به وصل و برقراری برق تمامی واحدها اقدام نماید.با تشکر

شرکت پیشتازان عمران و آبادانی همت


بازدید : 371

اطلاعیه الزامات وصل گاز پروژه

 

اعضای محترم پروژه همت منطقه 22

با سلام

احتراماً آخرین گزارش از چگونگی وصل گاز با توجه به جلسه مورخه ۹۶/۰۱/۱۹ فی مابین مسولین شرکت و ناظرین نظام مهندسی مربوط به گاز پروژه موارد ذیل جهت وصل گاز الزامیست.

۱- نصب کلیه پکیج ها با لوله دودکش دوجداره

۲- عدم هر گونه تغییر در لوله کشی گاز مصوب شده

۳- تکمیل و امضای فرم تعهد نامه مالک درخصوص رعایت نکات امنیتی

با تشکر

شرکت پیشتازان عمران و آبادانی همت


بازدید : 398

اطلاعیه تکمیل فرم تعهدنامه مالکین جهت وصل گاز پروژه

اعضای محترم پروژه همت منطقه 22

با سلام

احتراماً با عنایت به اعلام ناظرین سازمان نظام مهندسی مربوط به امور به وصل گاز پروژه و الزامی بودن تکمیل فرم تعهدنامه مالک خواهشمند است جهت تسریع در زمان اعضای محترم با مراجعه به دفتر پروژه نسبت به تکمیل فرم (تعهدنامه مالک نکات ایمنی گاز) اقدام نمایند.

با تشکر

شرکت پیشتازان عمران و آبادانی همت


بازدید : 503

اطلاعیه در خصوص چک های تضمینی مالکین پروژه

 اعضای محترم پروژه همت منطقه 22

با سلام

احتراماً درخصوص چک های تضمینی به اطلاع میرساند افرادیکه درخصوص کلیه هزینه های خود تسویه نمودند و چک تو راهی ندارند میتوانند با هماهنگی قبلی با امور مالی شرکت با ارائه درخواست کتبی و رسید نسبت به اخذ چک مذکور اقدام نمایند.

با تشکر

شرکت پیشتازان عمران و آبادانی همت


بازدید : 327

اطلاعیه انتخاب هیأت مدیره موقت بلوک‌های نگین آبشار

بسمه تعالي

"اطلاعیه  انتخاب هیأت مدیره موقت بلوک‌های نگین آبشار"

 

ضمن تبریک فرا رسیدن سال نو و بهار طبیعت

       به اطلاع مالکان محترم پروژه نگین آبشار (همت) می‌رساند طبق مصوبه مورخ 22/12/1395 هیأت مدیره شرکت پیشتازان عمران و آبادانی همت و با توجه به اتمام کارهای عمرانی و تحویل واحدها به مالکان، مقرر است نسبت به انتخاب اعضاء هیأت مدیره بلوک‌ها و واگذاری امور اجرائی و بهره‌برداری با مد نظر قرار دادن موارد زیر اقدام می شود:

1. هیأت مدیره موقت بلوک‌ها برای یک سال (تا پایان 1396) متشکل از 3 نفر از هر یک از بلوک‌ها و یک نفر از اعضاء هیأت مدیره شرکت (جمعاً 7نفر) خواهد بود.

2. داوطلبان عضویت در هیأت مدیره موقت باید مالکیت داشته باشند..

3. افرادی که به صورت استیجاری در بلوک‌ها زندگی می‌کنند باید حداقل برای دو سال شرایط سکونت را دارا باشند. (متن قرارداد اجاره دو ساله و نامه موافقت از مؤجر را ارائه دهند.)

4. توانایی و امکان همکاری در امور اجرائی و مدیریتی و پذیرش مسئولیت را دارا باشند.

        داوطلبان عضویت در هیأت مدیره موقت بلوک‌های نگین آبشار می‌توانند تا تاریخ 25/01/1396 با تکمیل فرم پیوست و ارائه رزومه کاری و مدیریتی به دفتر کارگاه نزد آقای مهندس کریمی نسبت به ثبت نام اقدام نمایند.

باتشکر

هیأت مدیره شرکت پیشتازان عمران و آبادانی همت

 

 

فرم ثبت نام داوطلبان هیأت مدیره موقت پروژه نگین آبشار

 

اینجانب ........................................ فرزند ................ متولد ................ مالک/مستأجر واحد .............. طبقه ..... از بلوک .......... برابر اطلاعیه مورخه ...................... تقاضای عضویت در هیأت مدیره موقت پروژه نگین آبشار را دارم و سوابق تحصیلی و اجرائی و مدیریتی من به شرح زیر می‌باشد:

1. سوابق تحصیلی و تخصصی

 

  

2. سوابق اجرائی و مدیریتی 

  

                                                                                   تاریخ و امضاء


بازدید : 410

آخرین اقدامات پروژه در دی ماه 95

 

(( اطلاعیه مهم و فوری))

 

اعضای محترم پروژه همت منطقه 22

 

با سلام٬

 

        احتراما٬ با مساعدت و همراهی اکثریت اعضاء محترم و ضمن تقدیر و تشکر از این بزرگواران به اطلاع میرساند کارهای باقیمانده پروژه عمدتا طی سه ماهه گذشته با سرعت انجام شده و به پایان رسید و یا در حال اجراء می باشد که به تعدادی از آنها اشاره می شود :

1- کف کلیه پارکینگ ها با بهره برداری از سیستم بتن سخت دوراچم با ضخامت استاندارد و مش بندی و تلفیق الیاف مقاوم کننده با بتن در میکسرها و مواد روان کننده و پوشش سه میلی متری روی سطح بتن با پودر مخصوص و سخت کننده دوراچم و پردازش سطح با ماله پروانه به اتمام رسیده و آماده بهره برداری می باشد.

2- ساخت پله های ورودی بلوک B٬ جدول کشی مسیر ماشین آتش نشانی و پیاده رو و سنگ فرش آنها انجام شده انشااله در کمترین زمان به پایان میرسد.

3- مخازن اصلی آب پروژه با استفاده از مواد مخصوص آب بندی شده و پمپ های آبرسانی نصب و راه اندازی گردید و در حال حاضر کل دو بلوک از آب شهر امکان استفاده را دارند.

4- سیستم نورپردازی دو بلوک اجراء شده و مراحل نهائی را طی می کند و نام پروژه (( نگین آبشار)) که با رای نهائی اعضای محترم پروژه انتخاب گردیده است و در بالای بلوک ها با نورپردازی نوشته خواهد شد. (نمای شب پروژه زیبا و دیدنی شده است.)

5- لوله های اصلی گاز شهری پس از مدت ها تلاش و پیگیری و رفع موانع تقاطع با لوله اصلی آب در آذر ماه به محل پروژه متصل گردید و ایستگاه گاز در ضلع شمال غربی بلوک B احداث و تائیدیه آن از شرکت گاز اخذ گردید و بقیه کارهای اداری و فنی شامل انجام تست رادیوگرافی٬ تست مقاومت٬ تست پوشش و تست آب توسط بخش های فنی شرکت پالایش نفت و گاز در دست انجام است (انجام این آزمایش ها به دلیل حساسیت های مربوطه الزامی می باشد.) که امیدواریم هر چه سریع تر به پایان برسد و گاز پروژه وصل شود

6- بخشی از کارهای مربوط به فضای سبز و احداث آب نما از جمله تسطیح و کدبندی و تعیین کاربری فضای موجود انجام شده و کل عملیات اجرائی و درخت کاری و تکمیل فضای سبز تا فصل درخت کاری یعنی نیمه اسفند ماه به پایان خواهد رسید

7- در رابطه با برق پروژه و اتصال کنتورهای واحدها مراحل اداری و پرداخت هزینه ها انجام شده و پیمانکار مربوطه مشخص و مراحل اجرائی آن در دست انجام است و فعلا برق واحدها و بخش مشاعی از ژنراتور و برق سه فاز موجود تامین میگردد.

 

ما باید بدون وقفه و در حداقل زمان ممکن، الباقی کارهای باقیمانده را به پایان برسانیم و با پیمانکاران تسویه حساب کنیم و با استقرار مالکان محترم٬ مدیریت بهره برداری و نگهداری را به خود مالکان واگذار نمائیم تا ضمن کاهش هزینه های جاری پروژه بتوانیم توان شرکت را روی اخذ پایان کار از شهرداری و سایر امورات اداری تا صدور سند متمرکز کنیم. لذا از تعداد معدودی که هنوز برای تحویل قطعی و تسویه حساب اقدام نکرده اند تقاضا میشود با مد نظر قراردادن اطلاعیه مورخه 15/10/95 اقدام عاجل بعمل آورند.

 

                                                                      با تشکر

 

                                                                   شرکت پیشتازان عمران و آبادانی همت

 


بازدید : 444

اطلاعیه در خصوص تحویل واحدها

 

 

(( اطلاعیه مهم و فوری ))

                                                        تاریخ : 95/10/25

احتراما٬ ضمن تقدیر و تشکر مجدد از اعضای محترم پروژه که نسبت به تحویل واحد خود اقدام نموده اند. به اطلاع آن دسته معدود از افرادی که تا تاریخ این اطلاعیه واحد خود را تحویل نگرفته اند میرساند چنانچه تا مورخه 95/10/25 نسبت به تحویل واحد اقدام ننمایند. ضمن اینکه باید تمامی بدهی های خود را یکجا پرداخت کنند ملزم خواهند بود بابت نگهداری و نگهبانی واحد روزانه مبلغ پنجاه هزار تومان پرداخت نمایند. البته این روند در نهایت تا یک ماه خواهد بود. بعد از مهلت اعلام شده در جهت حفظ حقوق سایر اعضاء و جلوگیری از کندی در روند اتمام کارها برابر ضوابط و مصوبات هیات مدیره اقدام و مسئولیت هرگونه خسارت در این زمینه متوجه آنها خواهد بود.

با تشکر

شرکت پیشتازان عمران و آبادانی همت

 


بازدید : 369

اطلاعیه خرید پکیج ایران رادیاتور

 

« قابل توجه مالکین محترم پروژه همت »

 

        به اطلاع می رساند مشکلات و موانع مربوط به تداخل نصب لوله های گاز فشار قوی پروژه با لوله ها و خطوط اصلی آب و برق منطقه پس از پیگیری های فراوان و تعامل با شرکت های برق و آب و گاز و شهرداری و صرف وقت زیاد مرتفع گردید و در نیمه اول آذر ماه لوله های اصلی انتقال گاز فشار قوی به محدوده پروژه کشیده شد و در حال حاضر ایستگاه گاز در ضلع شمال غربی بلوک Bدر دست احداث می باشد که پس از ساخت و تحویل ایستگاه گاز و انجام تست های پوشش و مقاومت و رادیوگرافی توسط شرکت ملی پالایش نفت و گاز نسبت به وصل گاز پروژه اقدام خواهد شد .

 

   نظر به اینکه وصل گاز به پروژه مشروط به نصب پکیج های ایران رادیاتور و ارایه شماره سریال کلیه واحدها می باشد مجددا از مالکانی که هنوز برای خرید دستگاه پکیج ایران رادیاتور اقدام نکرده اند لازم است حداکثر تا تاریخ 1395/10/15 با مراجعه به دفتر شرکت نسبت به ثبت نام و خرید دستگاه اقدام کنند تادر روند اتصال گاز پروژه خللی ایجاد نشود .

 

  ضمنا قیمت ها در مقایسه با قبل بر اساس اعلام شرکت ایران رادیاتور بشرح ذیل افزایش یافته است که احتمالا باز هم افزایش قیمت وجود داشته باشد.

 

تومان 1/680/000 = M24000

 

تومان 1/890/000 = M28000

 

باتشکر

 

 شرکت پیشتازان عمران و آبادانی همت

 


بازدید : 516

تصاویر آغاز نورپردازی نمای بیرونی پروژه

با سلام خدمت اعضای محترم پروژه با توجه به آغاز اجرای نورپردازی نمای بیرونی برجها، تصاویر مربوطه بر روی سایت قرار گرفت.

لازم به ذکر است فقط افرادی که در سایت ثبت نام کرده اند و عضویت آنها تایید شده است امکان مشاهده تصاویر را دارند.

 

جهت مشاهده تصاویر لطفا بر روی گزینه ادامه مطلب در زیر کلیک نمایید


ادامه مطلب

بازدید : 500

اطلاعیه در خصوص آخرین مهلت تحویل قطعی واحدها

 

بسمه تعالی

 

(( اطلاعیه))

 

اعضای محترم پروژه همت منطقه 22

 

با سلام٬

 

        احتراما٬ ضمن تقدیر و تشکر از اعضای محترمی که اقدام به تحویل قطعی واحد خود نموده‌اند. به اطلاع کسانیکه تا کنون نسبت به تحویل واحد و تسویه حساب به دفتر مراجعه نکرده  میرساند چنانچه تا مورخه 95/09/25 تعیین تکلیف ننمائید میبایستی برابر شرایط جدید حداقل با پیش پرداخت 50% نقدی و الباقی طی چهار ماه اقدام کنند که این روند نیز فقط تا تاریخ 95/10/15 ادامه خواهد داشت بعد از تاریخ های یاد شده برابر ضوابط اقدام و مسئولیت آن متوجه افرادی خواهد بود که بی توجهی ایشان به حقوق سایر اعضاء باعث کندی و ورود خسارت به پروژه میشود.

 

 با تشکر

 

                    شرکت پیشتازان عمران و آبادانی همت

 


بازدید : 429

اطلاعیه در خصوص آخرین پیشنهادات برای نام پروژه

                                                     بسمه تعالی
اعضای محترم پروژه همت
با سلام
احتراما به اطلاع میرساند آخرین پیشنهادات جهت نام پروژه بشرح ذیل اعلام گردید.لطفا در سایت پروژه به یک مورد رای دهید.
۱ آبشار
۲ نگین آبشار
۳ فراز آبشار
مهلت تا مورخه ۱۰/۰۹/۹۵ می باشد.


بازدید : 450

آخرین تصاویر مربوط به محوطه سازی پروژه

   بسمه تعالی                       12 آبان ماه 95

با سلام خدمت اعضای محترم پروژه منطقه ۲۲ همت

احتراما به اطلاع می رساند آخرین تصاویر مربوط به محوطه سازی پروژه بر روی سایت قرار گرفت.

 

لازم به ذکر است فقط افرادی که در سایت ثبت نام کرده اند و عضویت آنها تایید شده است امکان مشاهده تصاویر را دارند.

 

جهت مشاهده تصاویر لطفا بر روی گزینه ادامه مطلب در زیر کلیک نمایید

 

 

 

 

 

 

 

 


ادامه مطلب

بازدید : 810

اطلاعیه در خصوص انتخاب نهایی نام برجها

با سلام٬

 

احتراما٬ پیرو اطلاعیه انتخاب نام پروژه اسامی ذیل از سوی تعدادی از اعضای محترم پیشنهاد داده شده مالکان محترم می توانند تا 95/08/20 نسبت به انتخاب سه عنوان از اسامی پیشنهادی به ترتیب الویت و ارائه نظر خود را در سایت شرکت اعلام تا پس از جمع بندی نظرات نسبت به انتخاب نام پروژه اقدام گردد.

برای مشاهده الباقی متن لطفاً به قسمت «ادامه مطلب» در ذیل مراجعه فرمایید.


ادامه مطلب

بازدید : 528

اطلاعیه تحویل قطعی واحد قبل از موعد

 

پیرو اطلاعیه تحویل قطعی واحدها، مجددا ضمن تقدیر و تشکر از کسانیکه  جهت تحویل واحد خود اقدام نموده‌اند در پاسخ به سوال بعضی از اعضای پروژه مبنی بر اینکه آیا میتوانند قبل از فراخوان شرکت به دفتر مراجعه و درخصوص تحویل واحدشان اقدام نمایند می‌رساند این موضوع با هماهنگی با شرکت بلامانع می‌باشد.

 

                   شرکت پیشتازان عمران و آبادانی همت

 


بازدید : 422

طراحی توسط: محمد جواد صلواتی تهرانی